Press ESC to close
stokiN2011

@stokiN2011

Gerolykos (NKotsakos)

Ήλθον Είδον & Απήλθον Φιλοκαλούμεν γαρ μετ' ευτέλειας και Φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίαςΤο δε σώφρον του άνανδρου) πρόσχημα(Η συνένεση είναι το πρόσχημα του άνανδρο

Northeastern

1,326 Followers
Participated Spaces
557
Hosted Spaces
0
Live Avg. Participants
0
CoHosted
0
Spoke in last 30 days
48